tropicstar

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

31 augusti 2013

Av Ally Hansen - 31 augusti 2013 17:06

Jag tror inte att ni känner mig så vida mycket *host* Så jag får ta och berätta lite om mig själv ^^


Grundläggande

 

Namn: Ally Fanny Hanson

Kön: Tjej

Född: 11 september 2001

Familj: Mamma Åsa, pappa Henrik, lillasyster Malin 7 år och tvillingsyster Johanna

Husdjur: Schäferhanen Bockes Gito 5 år


Favoriter

Favorithäst: Canyon

Favoritdjur: Hundar, Hästar, Tigrar ja de mesta man kan komma på

Favoritfärg: Ljusblå, LjuslilaLjusgrön, Rosa

Favoritfilm: Hungerspelen (Låten ovanför spelas upp på eftertexterna av Hungerspelen)

Favoritbok: Kona-klubb's böckerna

Favoritmat: Ris med Nanbröd och Kräftor *mums*

Favoritämne: Idrott, Hemkunskap, Spanska, Svenska

 

Bilder

Sämsta bild på mig: Den sämsta bilden är nog en bild på mig. Jag försöker hela tiden göra framsteg i att fotografera mig själv men ja, misslyckas nästan alltid

 

Bästa bild på mig: Svårt att hitta en direkt bild, men jag tror jag har ett par favoriter

     

Bästa bild på Gito: Nu blir det svårare. Jag har ett brett sortiment av bilder på Gito, ska vi säga runt 3000 bilder på honom? Jag får väll välja en av dom...

 

Sämsta bild på Gito: Det är det väldigt många av, men här har vi en av dom. Pinigt men jag tappade kameran när jag skulle ta en bild xD Klart säms!

 

 

Hemsidor

Stallet.se: Tropicstar

iStable.com: Dagsljus

Farmliv.se: Dagsljus

Djur.nu: Tropicstar

Howrse.com: Amizz

DeviantArt: Swehorse

 

Hashtag


#ImAlly

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ally Hansen - 10 september 2013 10:59

______________ Grace = Rosa Alma = Grön Katelyn = Blått Simon = Lila Andra personer = Grått Berättande = Svart ______________     "Nu vet jag både att han är singel och i vilken klass han går i! Kan det bli bättre än såhär?"  ...

Av Ally Hansen - 10 september 2013 09:34


  Detta kommer bli den nya internet tidningen Sim News. Då och då kommer jag, Ally, att antingen fantisera ihop en tidningsartikel eller ta en ifrån mitt spelande ifrån mina olika städer. Just denna är ifrån min vildaste fantasi. Såklart så kommer...

Av Ally Hansen - 9 september 2013 09:52

Nu när jag ändå är sjuk hade jag orken att skapa en ny familj, famijen Wood. Det lilla hushållet består av den yngsta dottern Kenny, 1 år, tonåringen Fanny, 14 år och mamman *vet inte namnet på henne*, 27 år. De har även hunden Peggy som ska vara säl...

Av Ally Hansen - 9 september 2013 07:43

Som sagt var, idag är jag sjuk. Dels har jag ont i halsen och regäl huvudvärk men också feber. Så jag vet inte ifall jag är tillräckligt kry för skolan imorgon...    Sedan missar jag också ridningen idag, jag som har längtat så! Jag hoppas att jag ät...

Av Ally Hansen - 8 september 2013 19:40

Familjen West  Familjen West består av ensam mamman Grace, tonåringen Alma och barnet Katlyn. De flyttade precis ifrån Riverview och bor nu i Sunset Valley. Att lämna stadslivet bakom sig tyckte både Alma och Katlyn var svårt. Men för Grace var det...

 

6 besvarade frågor

 

 

Hur hittade du hit?
 Via hajpning
 Via senaste klippen
 Via slumpa blogg
 Via nyligen uppdaterade
 Via kompis
 Via hemsida
 Övrigt

 

Månadens blogg blev....

Rampljus! Grattis!

 

Hur kan jag bli månades blogg?

Du kan själv inte bestämma om du vill bli månades blogg eller inte. Det är jag som väljer en blogg som fångat mitt intresse   

 

Hur vet jag att jag blev månades blogg?

Jag kommer att kommentera ett av dina inlägg. Där skriver jag att du blev min Månadens blogg! Enkelt ^^

 

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards