tropicstar

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Ny Familj; Familjen Wood

Av Ally Hansen - 9 september 2013 09:52

Nu när jag ändå är sjuk hade jag orken att skapa en ny familj, famijen Wood. Det lilla hushållet består av den yngsta dottern Kenny, 1 år, tonåringen Fanny, 14 år och mamman *vet inte namnet på henne*, 27 år. De har även hunden Peggy som ska vara sällskap åt Kenny. Peggy är en typisk West highland terrier på 2 år. Hon är inte så livlig men väldigt äventyrlig.

 

Mamman har adopterat både Kenny och Fanny eftersom mamman aldrig träffat någon man.

 

Det första mamman gjorde i deras nya hus var att träna. Eftersom hon hoppas på bättre lycka med män i Sunset Valley så vill hon se ut som en modedrottning, vilket hon kanske lyckas med...?

 

Peggy fick loppor så Fanny fick bada henne så fort de kom hem. Peggy njöt av att bli ompysslad av Fanny så hon valde Fanny till sin BFF vilket Fanny tyckte var lika bra hon med.

 

Efter badet så berömde Fanny sin nya vän genom att krama om henne. Det tyckte Peggy om eftersom hon nästan somnade i Fanny's famn.

 

Kenny som är lika upptäcksglad som Peggy tog sig upp till sitt rum på övervåningen med lite hjälp ifrån sin mamma. Genast började Kenny rota runt bland alla leksakslådor hon fått. Men inga andra leksaker slog SNömonstret som Kenny fastnade för. Hela förmiddagen satt Kenny med snömonstret hon hade döpt till Isac.

 

Så lat som Peggy är så gick hon och la sig i Fanny's säng, vilket hon tyckte var väldigt mysigt.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ally Hansen - 10 september 2013 10:59

______________ Grace = Rosa Alma = Grön Katelyn = Blått Simon = Lila Andra personer = Grått Berättande = Svart ______________     "Nu vet jag både att han är singel och i vilken klass han går i! Kan det bli bättre än såhär?"  ...

Av Ally Hansen - 10 september 2013 09:34


  Detta kommer bli den nya internet tidningen Sim News. Då och då kommer jag, Ally, att antingen fantisera ihop en tidningsartikel eller ta en ifrån mitt spelande ifrån mina olika städer. Just denna är ifrån min vildaste fantasi. Såklart så kommer...

Av Ally Hansen - 9 september 2013 07:43

Som sagt var, idag är jag sjuk. Dels har jag ont i halsen och regäl huvudvärk men också feber. Så jag vet inte ifall jag är tillräckligt kry för skolan imorgon...    Sedan missar jag också ridningen idag, jag som har längtat så! Jag hoppas att jag ät...

Av Ally Hansen - 8 september 2013 19:40

Familjen West  Familjen West består av ensam mamman Grace, tonåringen Alma och barnet Katlyn. De flyttade precis ifrån Riverview och bor nu i Sunset Valley. Att lämna stadslivet bakom sig tyckte både Alma och Katlyn var svårt. Men för Grace var det...

Av Ally Hansen - 8 september 2013 12:08

Hittade en helt fantastisk hemsida med underbart mycket hår              Är riktigt nöjd med hemsidan! <3     ...

 

6 besvarade frågor

 

 

Hur hittade du hit?
 Via hajpning
 Via senaste klippen
 Via slumpa blogg
 Via nyligen uppdaterade
 Via kompis
 Via hemsida
 Övrigt

 

Månadens blogg blev....

Rampljus! Grattis!

 

Hur kan jag bli månades blogg?

Du kan själv inte bestämma om du vill bli månades blogg eller inte. Det är jag som väljer en blogg som fångat mitt intresse   

 

Hur vet jag att jag blev månades blogg?

Jag kommer att kommentera ett av dina inlägg. Där skriver jag att du blev min Månadens blogg! Enkelt ^^

 

Tiny Hand

Skapa flashcards