tropicstar

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Familjen West - Del 2

Av Ally Hansen - 10 september 2013 10:59

______________

Grace = Rosa

Alma = Grön

Katelyn = Blått

Simon = Lila

Andra personer = Grått

Berättande = Svart

______________


 

"Nu vet jag både att han är singel och i vilken klass han går i! Kan det bli bättre än såhär?" 

Tänk om han gillar mig och...

Gammal tant: Lilla flicka, vem pratar du med?

Jag tänker lite högt bara....

Kan du tänka lite tystare är du snäll? Min pudel Fluffy vill inte bli så störd när hon nosar

Ja frun

"Vilket snobbig tant...!"

 

"Felix skulle älskat denna maträtten, och att se mig såhär angaskerad... Nä, nu får jag lägga av!" 

Mamma, vad blir det för mat? 

Varmkorvar min skatt!

"Felix skulle älskat att se Katelyn. Åh, om han bara var här..."

  

Hur får man igång den här nedrans apparaten %&€#@?

Mamma, jag är hemma!

Vad bra...

Mamma, jag älskar den här staden. Vi får inte flytta

Mm...

Vad bra! Mmm, det luktar gott. Vad blir det?

Varmkorvar, om den här nedrans apparaten kan fungera!

Du måste trycka på den gröna knappen...

Se där ja! Nu fungerar den!

  

Så vad tyckte ni tjejer? Gott va?

Har du lagat detta?

Ja, det har jag

Jag är imponerad

Tack så mycket Alma

 

Alma, vi ska få en katt. Visste du det?

Ska vi?

Ja, för att jag behöver sällskap när jag kommer hem ifrån skolan

Vad ska den heta då?

Persilia

 

Hörni, eftersom jag ska köpa katten så får väll jag döpa den?

Vad tycker du den ska heta då?

Hm, Katja. Denna okända katt ska heta Katja

Ja, Katja! Katja, Katja, Den ska heta Katja! Tjoho!

Håll tyst!

Såja tjejer plocka undan er disk nu!

 

Lite senare

Alma, vänta

Vad?

Vad gjorde du idag?

Jag besökte en kille so heter Simon. Han är jättesnäll och går i 9b

Alma Fanny West, vad har jag sagt om att möta främmande killar sådär?

Men mamma jag...

Inga men, upp på ditt rum med detsamma! Ta med Katelyn.

 

"Åh, jag saknar pappa..."

Alma, psst är du vaken? Jag kan inte sova. Jag tänker på pappa.

Alma? Hallå?

 

Katelyn sov nu...

Jag-ag kan i-in...inte *snyft*

Katelyn, pappa mår bra...

Det är in-nte det

Så vad är det då?

Jag saknar honom. Åh Alma, jag fick aldrig se honom!

 

Då kan du ligga och fantisera om honom. Hur ser han ut? Vad gillar han att göra? Slut ögonen och fantisera nu Katelyn

Okej... Kan du sjunga för mig?

Okej Katelyn. All sorg, lämna den bakom dig försök slumra in. Inget kan mätas med den kärlek som du ger... Slut dina ögon, försök sova lugn. Inget kan mätas med den kärlek som du ger...

 

Alma vaknar mitt i natten

Uh, varför vaknar jag nu? Vad är klockan?

"01:47"

Va? Allt snurrar i mitt huvud. Vad drömde jag om?

 

Alma minns sedan vad hon drömt om. Simon

Jag måste sluta tänka på honom...

Det är inte hälsosamt för mig! Mamma hade rätt.

Hade jag bara sagt till henne vad jag höll på med skulle han inte cirkulera runt i mitt huvud!

Eller hur?

Nej, nu måste jag somna om igen...

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ally Hansen - 10 september 2013 09:34


  Detta kommer bli den nya internet tidningen Sim News. Då och då kommer jag, Ally, att antingen fantisera ihop en tidningsartikel eller ta en ifrån mitt spelande ifrån mina olika städer. Just denna är ifrån min vildaste fantasi. Såklart så kommer...

Av Ally Hansen - 9 september 2013 09:52

Nu när jag ändå är sjuk hade jag orken att skapa en ny familj, famijen Wood. Det lilla hushållet består av den yngsta dottern Kenny, 1 år, tonåringen Fanny, 14 år och mamman *vet inte namnet på henne*, 27 år. De har även hunden Peggy som ska vara säl...

Av Ally Hansen - 9 september 2013 07:43

Som sagt var, idag är jag sjuk. Dels har jag ont i halsen och regäl huvudvärk men också feber. Så jag vet inte ifall jag är tillräckligt kry för skolan imorgon...    Sedan missar jag också ridningen idag, jag som har längtat så! Jag hoppas att jag ät...

Av Ally Hansen - 8 september 2013 19:40

Familjen West  Familjen West består av ensam mamman Grace, tonåringen Alma och barnet Katlyn. De flyttade precis ifrån Riverview och bor nu i Sunset Valley. Att lämna stadslivet bakom sig tyckte både Alma och Katlyn var svårt. Men för Grace var det...

Av Ally Hansen - 8 september 2013 12:08

Hittade en helt fantastisk hemsida med underbart mycket hår              Är riktigt nöjd med hemsidan! <3     ...

 

6 besvarade frågor

 

 

Hur hittade du hit?
 Via hajpning
 Via senaste klippen
 Via slumpa blogg
 Via nyligen uppdaterade
 Via kompis
 Via hemsida
 Övrigt

 

Månadens blogg blev....

Rampljus! Grattis!

 

Hur kan jag bli månades blogg?

Du kan själv inte bestämma om du vill bli månades blogg eller inte. Det är jag som väljer en blogg som fångat mitt intresse   

 

Hur vet jag att jag blev månades blogg?

Jag kommer att kommentera ett av dina inlägg. Där skriver jag att du blev min Månadens blogg! Enkelt ^^

 

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards